tirsdag 23. september 2008

Hamsterball

Hva: En hul plastikkball med luftehull og åpning i begge ender.

Konsept: Plassèr hamsteren inne i ballen. Done.

Min første tanke: ... what?

Men da en butikkansatt fortalte meg mer om denne ballen ble jeg jo selvfølgelig overbevist om at dette var akkurat det jeg trengte.

Hundre kroner og en busstur hjem senere raste Turbo rundt på gulvet inni hamsterballen. På denne måten kunne han få løpe fritt rundt uten at jeg må bekymre meg for at han forsvinner under sofaen eller lignende, pluss at jeg hører til en hver tid hvor han er, ettersom han ikke helt klarer å beregne farten i forhold til bremseferdighetene sine helt enda. Men Turbo elsker den nye leken sin!

Bino har hatt en tur innom han også, bøtt his littel vomm got the best åff him. Det ble en kort trilleøkt.

3 kommentarer:

Anja sa...

Haha, den der var kjempekul! Men du burde jo hatt rosa dah!

Numi sa...

De hadde bare i grønt desverre, men gi en lyd om du ser noe rosa hamsterutstyr!:)

Hamster sa...

Jeg har også sånn, bare i blå : )
Men en gang så fiksa jeg litt på buret, og da løp hamsteren min i ballen sin. Man hører jo ballen veeldig godt, men man kan jo glemme ikke sant. Så pluttselig så så jeg bare hamsteren min ta seg en tur forbi meg, og jeg bare "whaat?" og ballen hadde da klart å åpne seg under senga.. Så man må låse den godt : )