tirsdag 23. september 2008

Ikke lenge igjen nå!

Da vi fikk utdelt vaktlista for oktober på jobb, gjorde magen min en liten kolbøtte. Jeg kunne også se vaktene mine i begynnelsen av november! Og som alle vet, i november begynner advent. Snart jul! 

Jeg har store planer for den lille leiligheten vår med tanke på dekorasjoner. Først ville jeg ha juletre, men så kom jeg på at jeg ikke like godt kan sette opp juletre i begynnelsen av desember. Og da jeg flytter hjem når Marius drar til Trondheim til familien sin, får jeg jo juletre uansett. Men adventskrans skal vi ha!

Mamma, Anja og jeg skal dra på juleshopping-tur til København den 3. desember. Jeg regner med jeg gjør det meste av dekorasjons-innkjøpene der. Men samtidig har jeg heller ikke tro på at jeg klarer å dy meg når hele Haugesund blomstrer av rødt og grønt i butikkene. Har allerede begynt å spare penger til turen og gleder meg ekstremt mye!

2 kommentarer:

Anja sa...

Fy søren så sinnsykt jeg gleder meg til den turen!!!

Numi sa...

Samme her!!:)