søndag 5. oktober 2008

Rolig søndag

Da var vi endelig inne i oktober. Nine months down, three to go!

Jeg fant ut at jeg hadde fått lønn på torsdag, så da brukte jeg enda 750kr på mine to små nusselige krek. Turbo fikk seg et treetasjers klatrehus av tre, mens Bino fikk et enetasjers labyrint-hus med gang opp til taket. Jeg har plassert matsskålen hans der, så han MÅ opp dit, hah fatso! Begge to blei kjempeglade for sine nye tilskudd i buret, og flyttet i løpet av natten reirene sine inn i de nye husene sine. Flinke krek.

Jeg er klar over at Turbo har fått en del mer bloggplass enn Bino, så jeg bestemte meg for å ta en fotoshoot med ham i dag. Min søte lille Bino. Jeg er blitt skikkelig knyttet til de to små. Jeg hadde mareritt om at Nikki, husets pus, prøvde å spise Bino her en natt! Da måtte vi til med gjenoppliving (CLEAR! *tsssjffff*), og han overlevde heldigvis.  Denne kvelden var Bino til en avveksling våken da jeg gikk for å hente ham, han virket faktisk litt rastløs, lille tjukken min. Jeg lot ham få fritt spillerom i skinnsofaen til Mamma og Pappa, og så knipset jeg i vei!

Bino liker oppmerksomhet og Mormor (altså Mamma) liker å gi det. Men det er skummelt med glatt skinnsofa!

Ikke så lett å unngå sprekkene i sofaen når det er så glatt.

Han krafset fælt i det ene hjørnet, så målbevisst har nok den lille klumpen aldri vært før! Hva han fant der aner jeg ikke..

.. men noe fant han i hvertfall!

____________________________________________________________________

Etter all gravingen etter godbiter mellom sofaputene, var den grådige lille sliten. Men søt klarer han å være uansett!

Bino liker å sitte på rumpa. Hvem ville vel ikke likt det med en så god (og fyldig) skinke som han har?

Trøtte lille Bino.

Da jeg bærte ham opp til herskapshuset sitt igjen, forsvant han med et gjesp øyeblikkelig inn i reiret sitt. 

2 kommentarer:

Mien sa...

Åh, så søt liten hamstermann!

Anja sa...

Kjempefine bilder!!!