torsdag 16. oktober 2008

Verdens beste nederlag

I surrender!

I går begynte jeg på julepressangene, og da gikk det som det måtte gå. Nå pumper høytalerene Chris Rea som, også i år, kjører hjem for å feire jul.  Jeg er i min egen lille transe her jeg sitter å taster i vei om min ikke fullt så sterke motstandskraft. 

Jeg velger å klandre Anja for dette. For noen dager siden fortalte hun at hun hadde lagt støvkaker (familiens all time julekaketradisjon), og satt å hørte på julesanger! I tillegg leste jeg på bloggen hennes at hun nesten ikke kunne vente på at pepperkakene skulle dukke opp i butikkene! 

Meen, nå er det altså 16. oktober. Ikke nok med at vi nå offisielt er nærmere vinteren enn sommeren, det er også nesten bare to uker til det er en måned til det er tre dager igjen til vi drar til København! Jeg gleder meg helt ubeskrivelig mye! Har allerede begynt å tenke på hvordan jeg skal pakke minst mulig klær, og masse avispapir som jeg kan pakke eventuelle knuselige ting i. Har også søkt litt på nettet og funnet en julebutikk som vi må innom, lokalisert den på et bykart, og tatt bildet av kartet med kameraet som jeg skal ta med meg. *Gira*

Men jeg har også funnet noen bilder av Tivoli i København i sin juleprakt og ett bilde av julegaten. Look and weep! Her er Mamma, Anja og jeg om 48 dager!

2 kommentarer:

Mien sa...

Åh, så fin juleby!

Anja sa...

WHEEEEEEEEEEEEEE! Jeg kommer til å tisse i buksa av pur glede over å være der!!!!
By the way: Pepperkakene er på plass i butikken nå! HURRA!!!!